Senare uppdatering

God morgon god morgon!

Ledsen att jag uppdaterar lite senare idag... Har hållit på med en bloggdesign nu på morgonen, så väntade med uppdateringen lite...
Ni kommer att få se resultatet så fort de är godkända av bloggägarna.

I alla fall, idag är det onsdag och jag sitter och huttrar på jobb. Som vanligt är här skitkallt, så värmefläkten går för fullt!
Kommer jobba till fyra typ sedan blir det väl hem om innan man ska till kyrkan för att öva med kören... Vi börjar repa en halv timme tidigare idag, eftersom vi ska öva med juniorkören inför "konserten" till helgen, med temat Kristina från Duvemåla.
Det ska bli skitkul, nu hoppas jag bara att vi kan allt! Annars får vi lära oss!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0