Sing star- deltaga eller icke deltaga?

Hm, hur ska man göra...?
Jägersro center har en Sing Star tävling till helgen mellan 11 och 15... Undre åldersgränsen är 12 år...
Jag blev lite sugen att vara med, bara för att det är en kul grej, och första priset är ett presentkort på 3000 kr. Inte för att man lär vinna, men det kunde ju vara kul att vara med.
Men problemet nu är att jag skulle inte vilja vara enda 19- åringen där. Malin var också sugen, och fine är hon med kan jag också vara med, men vi tror båda att övre åldersgränsen kommer ligga på 15 år... Men vem vet...
I alla fall, man ska vara där från kl10 och anmäla sig om man vill vara med, och det var som mamma sa, man kan ju åka dit och se vilken ålder det är på folk...
Så vi får se om man åker dit och ser hur det ser ut, och kanske anmäler sig...

Vad tycker ni?

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0