Tisdag

Nu är all telefontid avslutad för idag! Jäkligt skönt, även om det gått bra!

Idag blir det ingen simning, just för att jag fortfarande känner av örat som bestämde sig för att börja göra ont igår...
Istället tänkte älskling och jag, gå ut och gå en runda, och kanske fotografera lite... Eller så kanske vi ska gå till typ Ica MAxi, så att jag eventuellt kan handla lite nya billiga nagellack^^
Vem vet, vem vet vad det blir?! Ut ska vi i alla fall!
Sedan blir det väl att vi ser på House...
Helt enkelt, en lugn och skön tisdag! Trött på att vara allert, och pigg hela tiden!

Puss och kram

Therese 

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

asså, hehe kan man inte tro:P idag händer inte så mycket.. promenad o mys:) jo de är de som är tråkigt att hålla på att färga:/kram

2009-10-13 @ 19:20:22
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0