Torsdag, och lite mer...

Onsdag här kommer jag... Eller jag mena torsdag! Oops! Man var visst lite trött i alla fall...
Äsch, jag tror att ni har förståelse för det i alla fall!
Ja, så var det torsdag idag, och det är skönt! Imorgon är det fredag, och då är det helg! Verkligen superskönt! Den här veckan har gått i ett lagom tempo, så inte överdrivet snabbt eller långsamt, och det gillar jag!
Idag blir det som vilken dag som helst. Jag kommer att jobba här från sju till fyra ungefär, sedan blir det dans på rydbergs, sedan ska jag till Heleneholm och se Hamlight. Det är teatertvåornas produktion, och syster ville ha sällskap, och jag tyckte att det kunde vara lite kul...
Så ikväll blir det inget KU heller... Var ganska länge sedan som jag var där, men nästa vecka kanske, om de inte är iväg, ska jag försöka att komma ner och visa mig igen...
Tyvärr blir det stress stress idag också,även om vi hinner hem om innan dansen, så att jag hinner äta kvällsmat idag också!
Det kan ju ses som onödig lyx, men om jag inte äter innan teatern kommer min mage med allra största sannolikhet att börja kurra så där lagom högt, när tystanden lägger sig i teatersalen... En upplevelse jag helst vill vara utan!
Det har hänt så många gånger förut, och det är aldrig roligt!
Låter ju som om man inte ätit på flera veckor!

Idag har jag telefonen igen, och det ska väl bli lite spännande även om jag kommer att bli nervös...
Jo, glömde berätta att jag beställt 100 bilder från Fujifilm för endast 29kr(portot), så om ett par dagar ligger de antagligen i min brevlåda. Längtar redan! Då ska jag sätta in bilder i ramarna som jag köpte i Ullared, och så ska jag skrapbooka lite! Jättelänge sedan jag gjorde det!

Undrar vad älskling och jag ska göra i helgen... Hans mamma, syster och brors flickvän ska på Ladies night, så vi blir inte så många som kommer att vara hemma... Kanske kan vi laga mat, ta en fika eller bara ta det lugnt tillsammans...
Det skulle ju inte vara helt fel... Länge sedan vi var själva, och bara gjorde något han och jag...
Det löser sig!

Puss och kram

Therese 

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0