Trött tisdag

God morgon god morgon alla fina människor!

Hur är det idag?
Idag är man lite trött, för mamma och jag är på jobbet en timme tidigare än vi brukar denna veckan... Denna veckan brukar vi vara här klockan åtta, men idag var vi här tio i sju ungefär...
Var helt död när mamma väckte mig nu i morse!
Sov verkligen tungt, och hade egentligen behövt sova många timmar till, men det var det inte tid med...
Så det var bara att masa sig ur sängen upp till frukostbordet...
Somnade i alla fall inte rakt över bordet...

Som ni säkert vet är det tisdag idag, och än så länge är det svårt att säga hur vädret kommer att bli... Ni vet, det är becksvart utanför mitt fönster...
Konstigt att man aldrig riktigt vaknar på hösten/vintern...
I alla fall... Idag ska jag tillbringa dagen på jobb med att sortera massor av listor, och sedan i eftermiddag, ska jag träffa min älskling!
Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det löser sig alltid!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej :) nej jag har inte gjort något speciellt



Hoppas du får en underbar vecka söting ♥ !

2009-10-20 @ 07:36:30
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-10-20 @ 07:50:58
URL: http://notimetocry.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0