Vad jag ska göra idag/eller försöka göra idag

Vad ska jag göra idag?

Min jag-har-tänkt-att-jag-ska-göra lista:

- Börja på minst två av mina bloggdesignsbeställningar

- Sticka

- Simma/gå (får se om det blir idag, annars blir det till helgen!MÅSTE!)

- Vara social med min pojkvän

Listan går inte riktigt ihop... Men men, vissa skaer vill man göra bara, och två har väntat på sina designers... Tyvärr slutade mitt photoshop att funka på datorn, men nu funkar det igen, så nu ska jag börja!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0