Sko sökes akut!

Igår var mamma och jag och letade skor, innan jag skulle iväg och dansa...
Vi var på Skokanonen, Dinsko, Scorett, Eurosko, Stadium och inne på Coop, men inte ett enda par kom vi hem med...
Jag vill ha ett par sneakers, bara för att det är skönt, och sedan ett par höstskor, med lite klack, men som ändå är supersköna att gå i, och som man kan vara både barfota i och ha strumpor i...
Kan säga att det är skitsvårt att hitta just sådana skor...
Men jag är i ett akut behov av nya... Mina gamla faller isär...
De vita jag har nu, håller sulan på att trilla av på.
Mina svart/vit rutiga, är gråa!
Mina vita sneakers(bägge paren) har hål i sulan, så vatten och grus läcker in... Inte kul!
Mina svart tygskor är sönder i sulan och har blivit gråare och mycket slitna...
Och nu är det för kallt för sandaler och flipflops, tyvärr!
Nästa steg i min garderob är fodrade skor, såsom stövlar och stövletter, och riktigt så kallt är det inte... Inte än i alla fall...
Mamma och jag ska antagligen bege oss till Deichmann på Entré efter jobb, och försöka att hitta precis det vi söker...
Håll tummarna för mig, eller vet någon var man kan hitta sådana skor jag söker?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Jo, :P men jag tänkte inte ens på det..

Men vart sugen, haha.

2009-09-22 @ 11:12:44
URL: http://bonta.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0