Det regnar i alla fall inte...

Tisdag morgon, och jag måste erkänna att jag är riktigt trött!
Det var inte alls kul när klockan ringde fem i halv sju... Ville bara vända mig om och somna om igen... Det var kallt och det blåste genom vädringsluckan... Riktigt hemskt!
Så jag tog mitt andra täcke och kröp in under mina två täcken. Men det var fortfarande kallt!
Jag riktigt våndas inför den riktigt kalla vintern...
Tänk dig själv! Om jag redan fryser nu, hur blir det då när det blir minusgrader?
Vill inte ens tänka på det...
Det som är positivt idag är att det inte regnar... Men det blåser fortfarande, och det är kallare än tidigare dagar...
Men vad ska man göra?
Jo, jag skulle verkligen behöva en skinnjacka... jag har nämligen ingen höstjacka, och nu är det alldeles för kallt för att bara gå i kofta... Det har det varit ett bra tag, men skinnjackor är så dyra, så jag väntar liksom till vi ska till Ullared, men nu känns det väldigt långt bort, när man fryser varje dag...
Mamma och jag ska gå igenom garderoberna och se ifall vi kan hitta en tillfällig jacka som jag kan ha...
Håller alla tummar och tår^^

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0