Fika

Nu sitter vi och äter lite mackor hemma hos älskling!
Vi ska nämligen inte äta middag förrens klockan sex ikväll, och man får ju aldrig in maten direkt på restauranger, så jag kände att jag behövde något i magen innan middagen ikväll, för annars skulle jag ha varit galet hungrig!
Men nu löser ju det sig!

När vi kom hem var bara älsklings pappa hemma, så han fick den fina buketten och Merci asken. HAn fyllde år i augusti och hans fru fyller år imorgon, så det var vår present till dem!
Gansak nöjd med buketten, som kommer från Blomsterkiosken ute på Videdal...

Nu ska vi fortsätta att fika^^

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

svar: tack så mycket! :) Hoppas du får en bra fortsatt lördag! :)

2009-09-26 @ 15:25:15
URL: http://petras.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0