Hej hej!

Hej hej!

Så var det torsdag idag. Har inte haft en lugn stund sedan jag klev in på jobb idag... Massor av fel på listor och dylikt, och eftersom jag är ny får jag be om hjälp hela tiden, och springa fram och tillbaka mellan de olika rummen.
Bra motion ju!
Idag ska vi ha möte i vår lilla grupp med mamma(blir chokladkaka), om vissa förändringar som kommer att ske här på Lönekontoret. Vi hade någon Eva Camp här igår, som ska vara någonslags coach inför dessa förändringar, så igår var det något förberdelsemöte.
Känner att jag har noll koll på nästan allt de snackar om, men jag måste vara med eftersom jag nu är anställd. Visst jag börjar lära mig lite, men vissa saker är skitsvåra! Kommer nog aldrig lära mig allt jag borde... Känner mig sjukt seg ibland... Men men alla är vi nya någon gång, och man kan inte kunna allt från början eller alltid vara bäst.

Idag kommer jag att jobba till fem ungefär, för att sedan gå till dansen på Rydbergs. Ska bli jätteskönt att få dansa. det är så jäkla kul, och denna koregrafin är grymt kul! Länge sedan jag tyckte det, men denna är nice!
Sedan får jag stressa hem, äta, duscha, för att sedan åka ner till församlingshemmet, och vara på KU (Kyrkans Unga) från typ halv åtta, till halv tio... Kommer att vara helt slut i huvudet, men det får gå i alla fall.
Jag skulle fått ett mejl från vår präst, om mer info(om ikväll), men det har han inte skickat än, och det är egentligen väldigt typiskt honom... Vi KU:are är vana.

Igår var jag ju på kören, och kan ni tänka er? Vi hade förökat oss! Vi har varit fem stycken ett bra tag, och igår fanns det fyra nya människor! Vi var nio stycken, och nästa vecka kommer eventuellt 5-6 stycken till! Vi kommer att bli en kör igen, och inte bara en sånggrupp.
Martin(körledaren) hade varit i Skottland, och sjungit Iona- sånger(lite osäker på namnet), och det lärde han oss. De var skitbra, och super enkla! Jag fastnade för en, men jag mitt nöt, kommer inte riktigt ihåg melodin... Typiskt mig antar jag!

Nä nu är det snart lunch, och än en gång väntar jag på mamma, men hon kommer nog snart. idag blir det wok, som vi hade till middagen igår kväll.

Puss och kram

Therese 

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0