Kallt

Idag är det så jäkla kallt!
Min näsa är iskall sedan jag kom hit imorse... Inte alls kul!
Fryser hela tiden, och man känner sig sämre än vanligt... Den där vanliga förkylningen känns plötsligt som en gigantisk influensa... Mycket tråkigt!

Sitter på mitt rum nu igen, och har fått lite att sortera... Inte jättekul, men jag får åtminstone något att göra! Avskyr att bara sitta, och inte göra något...
Men jag lär bara klara mig en stund, för så mycket var det inte...

Har faktiskt varit duktig och betalat in pengarna för de nageldekorationerna som jag vann på tradera.se. Så en liten klapp på axeln, har jag ändå förtjänat!

Usch, avskyr tråkdagar som denna! Det bara regnar, blåser och är kallt! Man kan ju bli deprimerad för mindre...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0