Lördag kväll med familjen

Godkväll mina underbara bloggläsare!

Ja, då var det lördagskväll igen...
Har varit riktigt mysigt att äta flygande Jacob med mamma, pappa, farmor, farfar och älskling. Var ett tag sedan man träffade dem, så det var riktigt kul!
Kul att kolla på Det här är ditt liv, med dem med, och äta hallon/jordgubbar med vaniljglass.

Tyvärr gick ett billarm under kvällen på en bil precis där älskling parkerat sin, så han sprang ner för att kolla så att allt var bra med hans bil.
Väl nere upptäckte han att det inte var hans bil, utan bilen precis bredvid. Problemet som uppstod var att jag tyckte att jag såg ett ljus i buskarna precis vid bilarna, och misstänkte direkt att där var någon. Så jag ropade högt och tydligt till älskling över gården: Det är någon i buskarna som håller på med lampa.
Älskling fick snabbt upp en av sina små lampor, och började lysa i mörkret mellan bilarna. Pappa gick ner då för att kunna hjälpa honom att kolla om där fanns någon.
De gick runt och fram och tillbaka, men inget!
Jag hade nog sett fel, men jag undrar fortfarande vad det ljuset kan ha varit...
Får jag väl aldrig reda på, men vi vet i alla fall att det var falskt alarm den här gången, och att det inte var älsklings bil...

Resten av kvällen förflöt lugnt och fint, och vi hade riktigt trevligt!

Och för er som tänker testa Pollys julmix, DO IT!!!
Jag tyckte att den var supergod! Speciellt de Pollys som smakade saffran. Fick extremt starka julkänslor på två sekunder!
Så nu väntar jag nästan på snön och glöggen^^

Nu ska älskling och jag strax upp och sova, för vi ska upp tidigt imorgon för att förbereda inför kalaset. Typ hacka grönsaker till tacosen och fixa tårtor och dukning...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: Ojj det lät verkligen jättemummsigt! Hoppas du fick en fin kväll :)



Kram

2009-09-19 @ 23:34:12
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Sarah - konsonant, en modeblogg

Svar; Den är verkligen dödligt snygg. Måste ha! :p

2009-09-20 @ 01:04:38
URL: http://konsonant.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0