Muffins och glass

När Richard och jag körde ifrån honom åkte vi hem till mig.
Var riktigt sugen på att pyssla, så tog mina saker och satte mig i vardagsrummet framför TV:n. Mamma, Richard och jag såg på Diggilo från igår, som vi missade... Riktigt bra program faktiskt!
Var riktigt på G vad det gällde att pyssla, så gjorde två stycken muffins med de nya fimolerorna som jag köpte innan idag, och jag använde det glittret som jag köpte också...
Sedan blev jag jättesugen på att göra en glass, men kunde inte riktigt bestämma mig för vilken sort, men till slut blev det en glasstrut med kulglass, lite grädde/mjukglass och ett kex. Blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet även om det var svårt att placera själva öglestaven på rätt ställe... Kedjan fick ju inte slå emot grädden/mjukglassen, med risk för att den skulle kunna gå sönder...

Men vad tycker ni?
Är det något att ha?

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: H I L A L D Ö N M E Z ;

fina smycken :)

2009-09-21 @ 12:55:40
URL: http://hhilals.blogg.se/
Postat av: TinTin

jätte fina saker du har gjort!



du är ju jätte duktig :)

2011-02-09 @ 10:19:46
URL: http://?


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0