Planerna för lördag



Godmorgon mina bloggläsare!

Idag är det lördag, och det är så skönt!
Vaknade vid åtta och mot all förmodan var jag pigg. Skönt faktiskt!
Älskling och jag tog oss upp och fixade frukost till oss och mamma innan vi begav oss till Panduro.
Ville köpa mer fimolera(skrev fel sist) och små kristaller, men hittade bara två fimoleror och sedan något glaskross som jag tror kommer att funka.
Tror inte att det syns på bilden, men fimoleran är glittrig, tyckte att det var lite roligt... Kanske jag som har lite torr humor...
Vi var på Panduror Outlet, och det kan ha varit därför som jag inte hittade några sådana kristaller som jag letade efter...
Eventuellt ska älskling och jag åka dit någon dag och kolla om det finns, eller om jag bara har inbillat mig det...
Ska se om jag kanske hinner göra någon mer muffins nu i helgen...
I alla fall, efter att vi varit på outleten åkte vi till Ica Maxi Toftanäs för att handla riven ost och chokladsås som älskling glömt köpa igår, som han behöver till sitt kalas imrogon.
Var inte så mycket folk, så det gick ganska fort! Vi eller jag! hittade en nya variant av Polly, en X-mas variant med smak av saffran, knäck, vanilj, kanel, kaffe och marsipan... Lätt spännade så köpte en påse som vi kan testa ikväll när farmor och farfar kommer hem till oss ikväll, för mamma älskar Polly.
Vi ska äta med dem som tack för att farfar hjälpt pappa i vår sommarstuga.

Nu sitter jag hemma hos älksling och kollar runt lite på olika TV-kanaler, och just nu fastnade vi på Kanal 5, med Wipeout US. Helt galet program ju, men det är lite kul när folk gör bort sig!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, det var supergott faktiskt!



Mjölkär ju så gott! Haha, konstiga människa!

2009-09-19 @ 13:18:19
URL: http://sannakumlins.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0