Rosabandet armband från Guldfynd

6bead159dc73d7c1156540575622a524.png

Rosabandet armband från Guldfynd
Detta armbandet köpte jag på Guldfynd idag. Hittade det i deras nya katalog och älskade det och nu blev det mitt för 69 kr,och som bonus på det stöder jag bröstcancerforskningen. Det är väl underbart när fina smycken går till något bra? Man känner sig fin och samtidigt gör man något bra! Helt perfekt!
Fick bara lite ångest precis innan vi skulle handla armbandet,för då stod Blodbussen där... Borde börja donera blod,även om jag är galet spruträdd!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vilket sött och bra pris också, det måste jag gå in och kika om jag hittar.=) Vilket bra tips.

2009-09-18 @ 16:23:15
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0