Söndag 20/9

Nu har älskling och jag varit duktiga och skurit upp gurkor, tomater, paprikor, sallad och lök. Vi kom faktiskt igång ganska bra!

Nu tar vi en snabb fika, innan det är dags att fortsätta med en av tårtorna. Vi ska ha en jordgubbstårta, och en marängtårta, men det är jordgubbstårtan som vi ska börja med...
Det är het diskussion kring fikabordet angående jobb... Älskling har fått lite problem på det stället han jobbat innan, och nu får han inga timmar alls, och inga besked och ingenting... Lätt värdelöst!

Den stora frågan sedan är att bestämma sig för vilket av mina smycken som jag ska använda... Kanske glassen eller muffinsen...?
Får försöka att bestämma mig...

Nu ska vi börja med tårtan!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANK

Härligt :)

2009-09-20 @ 11:44:43
URL: http://carolinefrank.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0