Svar till Isabella

Kommentar från:
Isabella
om Lite allmänt:
så kul med kvällsrea, alltid kul att shoppa då. själv älskar jag rea :) läste också att du ska se CATS, så kul! vem ska du se den med? :) kram! Isabella.
04 September, 18:37
Svar:
Ja verkligen jättekul! Alltid kul att kolla på alla erbjudanden:D
Jag har varit i Stockholm över helgen, och sett CATS på Cirkus med min familj. Vi fick fribiljetter. för min nästkusin är med i föreställningen. Jag kan bara rekommendera den till dig, om du gillar sång och dans! Jag var i total exstas;)

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0