Ur gängorna...

Idag ska jag gå hem först halv fem... Har jag tur kommer älskling och hämtar mig...
Håller verkligen tummarna, för jag orkar inte ta bussen...
Jag är helt slut i huvudet efter den kursen...

Men inte blir det en lugn stund när jag väl kommer hem... Nä då måste man äta snabbt, för att sedan gå ner till församlingshemmet, för att sjunga med kören.
Det är i och för sig kul, men jag känner mig helt ur form...
Vill bara bädda ner mig i sängen med TV:n på, och ligga där resten av kvällen... Kanske sticka lite...

Usch, vad jag är hängig!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0