Rösta på www.dinpase.se -Sommarfrukter -Mumsfilibaba eller -Lovelylishess Please!

Hej hej igen!
Jag stannade hemma ikväll, eftersom jag inte kände mig på topp... Tog chansen att använda internetet nu när varken pappa eller syster är hemma.
Kom in på Malacos hemsida, och gjorde tre olika påsar med Malaco Gott&Blandat godis.
Döpte dem till

- Sommarfrukter(röd/gul)apelsin, passionsfrukt, tuttifrutti, multifrukt, persika

- Mumsfilibaba(röd/orange)granatäpple, lime, krusbär, ananas/citron, vattenmelon

- Lovelylishess(röd/rosa) hallon, jordgubb, passionsfrukt, citron, multifrukt

Så alla som vill/kan/ och gillar dem, gå in och rösta på dem på Malacos hemsida www.dinpase.se.
Bara smaskigt godis!

Hoppas jag får många röster av er!

Puss och kram

Therese

P.S Lämna gärna en kommentar om vilken påse du röstat på, eller vad du skulle vilja ha i din favoritpåse D.S


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Lovelylishess

2009-09-14 @ 20:21:02
Postat av: Louise S.

Sommarfrukter :) Mums!

2009-09-15 @ 08:10:41
Postat av: S A N N A ♥

Tack så mycket sötnos (:

2009-09-15 @ 08:25:01
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Photoshop CS (:

2009-09-15 @ 08:27:50
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Richard

Alla 3 tycker jag

2009-09-15 @ 12:10:16


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0