Vill ha!



Hittade dessa kläder på nätet och blev så sugen, fick liksom ha-begär...
De mörka jeansen är från Gina Tricot "Selma jeans".
Den vita(creme färgade tröjan) vet jag inte vart den kommer ifrån, men den är sjukt snygg till de jeansen...
Kavajen är till när det är lite kyligt att kunna ha över tröjan, och med fuskpälskragen, blir det liksom pricken över i:et.
Sedan dessa underbara skor! Hittade dem på Skopunkten, och blev frälst... Skulle verkligen vilja ha dem!
Till hela denna outfiten passar ett av halsbanden. Problemmet var/är att jag inte kan bestämma mig för vilket som är finast, så nu får ni själva välja vilket som passar bäst. Sedan är det armbandet, som jag också föll för. Alla smycken kommer från www.cocoo.se , där finns massor av udda, snygga smycken som man bara vill ha!

Till detta tycker jag att man ska ha lite lockar i håret ala Hollywood, mjuka stora lockar som bara faller över axlarna.
 Lätt sminkad, mascara, tunn svart eyeliner(rejält suddad) med lite creme färgad highlighter i ögonvrån, och en snygg rouge, och ett neutralt läppstift/gloss.
Eventuellt kan man ha någon accessoar i håret, som ett tunt tunt "hippieband" eller ett tunt hårband(svart?)...
Till detta passar en svart väska, eller en som går åt det bruna hållet...

Nu blev i alla fall jag sugen på att gå och shoppa lite nya kläder...

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Vanilla

Fin blogg du har! :-)

2009-09-17 @ 12:08:24
URL: http://byvanilla.blogspot.com


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0