Vad ska man göra?

Har precis haft lunch efter den långa kursen...
Helt död i huvudet, och strax ska jag sitta med mamma och kanske svara i telefon...
Hur kommer det att gå?
Hjälp!
Hej, välkommen till Lönekontoret Therese... Öh...
Kommer bli massor av fel... Men det får jag väl leva med...
Alla är vi nybörjare någongång...

Det är i alla fall skönt att det är fredag, och jag hoppas att mamma och jag kan gå lite tidigare idag, så att vi kommer hem tidigare efter att vi handlat till mormor och morfar...
Vill hem och bara softa lite, och njuta av helgen...
Vem vet... Jag kanske pysslar lite om jag orkar... Vet bara inte riktigt vad...
Kanske tar en sväng in om på tradera för att kolla upp en sak... Eller redigerar lite bilder...

Åh, jag vill bara få sitta här vid min dator och få jobba ifred! Få uppdatera här lite när jag inte orkar göra allt det andra, få göra mina listor och allt annat utan att bli störd hela tiden...
Visst det kommer inte så mycket post just nu, men när det väl gör det... Kommer finnas så mycket ogjort, men i och för sig så ska vi ju göra om systemet så det kanske löser sig...
Hoppas det i alla fall...


Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0