Yeah!

Hej igen!
Jag vann auktionen till slut, om än lite irriterad^^
Ska bara försöka få tag i säljaren nu, så att vi kan diskutera köpet med mera.
Jag vann dem i alla fall, och kan använda dem till naglarna, scrapbooking och till mina smycken. Ser bara härliga möjligheter!
De långa rullarna på bilden, ska man dela i ttunna skivor, som man sedan limmar fast på naglarna, lösa som äkta. Längtar tills jag har dem, och kan göra det!

Nu ska vi snart äta nygräddade pannkakor till frukost! Det är typ den bästa lördagsfrukosten som finns!!!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: haha, jag älskar iaf hösten! =D it will be great! ;D



btw: idag fyller min syrra år, gratta henne gärna i min blogg! =D då skulle hon bli superglad! :)KRAMAR!

2009-09-26 @ 10:40:12
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: batt

haha, jag gillar ideen med scraapbooking =)<3

SV: Haha,tack

2009-09-26 @ 12:49:04
URL: http://batoulspyssel.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0