God morgon alla fina och underbara! Idag ...

dsc01216 (MMS)

God morgon alla fina och underbara! Idag är man lite seg! Påskpyntade igår kväll, hade svårt att somna så TV:n var på lite för länge, och imorse ringde klockan sedan tjugo över fem... Så ja, jag är trött! Om ungefär en halvtimme åker vi till Ullared, och vi blev bara sex personer, men det går det med! Vi har packat ihop våra hemgjorda baugetter och syster och jag har packat en väska om vi inte hinner hem innan kl18, med kläder och noter eftersom vi ska sjunga i kyrkan kl19 idag, som stöd till en mindre kör. Puss och kram Therese P.S Glöm inte att det är 1 april idag, så se upp för folk som gillar att luras! Annars kan ni behöva höra: -April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill! D.S


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0