Lots of fun!

God morgon alla fina bloggläsare!

Hur är det med er? Har er helg varit bra?

Här är det bara bra! Har sovit som en sten i natt, och helgen har bara varit bra!
Jag startade den i fredags med tacomys med familjen, och sedan Talang 2010 och Så ska det låta! Alltid lika mysigt!
Dessutom testade jag Baked Alaska! Den är god, men alldeles för söt i min smak... Det är ju vaniljglass, med virvlar av marschmallows och vita chokladbitar, så visst är den god, men lite söt!
I lördags blev det en timmes badminton på Belleuvestadion med min underbara vän Louise och hennes pojkvän. Sedan tog vi oss ner till kanalen, köpte sallad från café 2000, och satte oss vid trampebåtsbryggan och åt salladen i det underbara vädret!
Solen sken, fåglarna kvittra och en kråka hackade ihjäl en pappers/plastförpackning i en soptunna. Vi satt och gissa hur många som skulle trilla i när de gick i eller ur sina trampebåtar, men vi fick inte se ett enda plums i plurret... Lite besvikna blev vi allt, men solen och värmen kompenserade det!
Vi hann även med en tur inom The Bodyshop så att jag kunde handla min älskade citron bodyscrub! Ska inviga den i veckan har jag bestämt!
På kvällen blev det kalas för mormor med flygande Jakob och gärddtårta! Mumsfilibaba! Fick även hjälpa syster med hennes läxor, men det blev mest flams och trams!
På söndagen åkte vi till Märkesoutleten vid Midhem, syster och pojkvännen fyndade nya skor, men jag blev utan, fanns inget i min smak, eller så var jag inte på shoppinghumör...
När vi sedan tagit oss hem och ätit varma mackor, satte jag mig på balkongen med två nyinhandlade tidningar, Veckorevyn och Cosmopolitan, och solade lite. Fick ingen färg i ansiktet eller på armarna, men på bröstkorgen fick jag en "fin" kant där linnet suttit...
Förstod inte hur det gick till eftersom jag max satt där i trettio minuter, men jag brände mig i alla fall inte!
På kvällen blev det kalas för äldsta kusinen som fyllde tjugoett ute i Löddeköpinge! Ännu ett kalas med god mat!
Syster och jag hann även med en liten fotorunda i området, och hade tänkt lägga upp lite bilder här, men glömde dem givetvis hemma...
Typiskt mig!
Men ingen ko på isen för det! Känner mig fräsch efter helgen, och jag hann till och med pyssla lite under kvällen igår, så känner mig nöjd!

Under dagen kommer jag att presentera vinnaren av min smyckestävling så håll utkik!

Annars kommer det här bli en lugn dag! Är min namnsdag, så kanske blir det någon god efterrätt ikväll, men annars blir det att gå på konsert på systers skola, och det kan väl vara trevligt, och sedan ska jag försöka pyssla lite till! Tycker ju att det är så jäkla roligt när jag väl sitter där!

Vad ska du hitta på idag?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Grattis på namnsdagen :)

2010-04-26 @ 10:15:40
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

sv; härligt :)!

Min helg har vart toppen, hur har din vart?

2010-04-26 @ 10:15:49
URL: http://jossaaann.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0