Mormors Bageri och Redfellas med fina vänner

Igår var jag med min kompis Emma och syster på Entré. Tanken var först att det bara skulle vara Emma och jag, men eftersom syrran fick migrän under dagen och då inte kunde simma på kvällen, fick hon gärna följa med och ta en fika!

Jag var supersugen på en fika på Waynes, men där var fullt, så vi satte oss på Mormors Bageri istället. Jättemysigt ställe, och supergoda kakor!

Så då tänkte vi att vi kunde ju få en fin bild på oss, men det var lättare sagt än gjort... Första bilden blev väl okej, men lite ljus, så vi skulle ta en till, då helt oförbereda, sedan blev det ett antal fnissattacker innan vi fick slutbilden... Men kul hade vi!

Fina Emma och jag på Mormors Bageri, med flera misslyckade foto försök...

Så blev vi färdiga och gick en runda inne på Entré, kollade på kläder, jag letade efter ett nytt svart flätat skärp... Hittade ett på Gina Tricot, men får se om det blir det...
Vi avslutade i alla fall turen, med varsin juice/smoothie på Redfellas

Malin dricker en Tripple Berrie-smoothie, jag en Shopaholic-juice(smaka för mycket mynta...) och Emma en Head over heels-juice.
Min första Redfellas någonsin...

En underbar eftermiddag med supertrevligt sällskap!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja, fattar inte varför det ska vara så svårt att få en bra bild. Jag blir aldrig nöjd. :) Måste prova Redfellas nästagång jag är på Entré..



2010-08-18 @ 10:24:19
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/
Postat av: Alva

sv: Bara bra!

2010-08-18 @ 10:33:16
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/
Postat av: JESSI FOX - TÄVLING PÅGR!

hahaha gillar din lilla "bildserie" du satte ihop!

2010-08-18 @ 11:17:24
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0