Bilder från Emmas 20 års fest

Här kommer lite bilder från i lördags, då vi firade min barndomsvän Emma, för att hon skulle fylla 20 år idag!
1.2.  
Ni som känner mig vet att jag älskar blommor, men det är inte alltid lika kul att få, så jag fick inspiration från en annan blogg...(tror den heter/kallar sig moonbell) om en cupcakeblomma, så det snodde jag ihop på lördags förmiddagen/eftermiddagen, och det resultatet ser ni i första bilen!
Den andra och tredje bilden är det kollaget, som Emma fick av mig!
Det är bilder sedan vi gick på dagis fram tills nu ungefär...
3.
En lite större bild, för er som undrar om texten inte syns står det:
" It is a rare and special thing
to find a friend
who will remain a friend
forever"
4. 5.
Fjärde bilden är armbandet som hon fick av familjen från Pilgrim. Det är ett silverarmband, med ett silverhjärta med en vit sten i mitten.
Femte bilden är middagen som vi bjöds på. Rostbiff, med potatisgratäng, sallad, vitlökssås, hembakade bullar, ost, kex m.m. Riktigt gott som alltid!
 6. 7. 8.
Sjätte bilden är underbara Emma som idag 100202 fyller 20 år!
Därefter ser ni Emma med efterrätten! Hon är lite tokig, men det är det som gör henne till Emma.
Efterrätten var chokladpaj och kanlebullar! Även det riktigt mumsigt, om än ganska mäktigt, så en liten bit räckte långt!
9. 10.
På bild nio ser ni Emma och hennes syster Louise, och bild tio är Emmas kompis Sandra(Emma är blurad för att hon gör en inte alltför smickrande grimas).
11.12.13.
På bild elva ser vi Emma med cupcake blomman, som hon satt och pillade av strösslet på under kvällen^^
Sedan har vi hennes hund Alizce och pojkvänne Johan, och sista har vi min fina älskling Richard.
Vi avslutade kvällen på hennes rum, med att se roliga klipp på youtube, tramsa oss, och kolla på en samlingsdvd med Dag Otto, dricka cider och käka popcorn!
Jag hade en super trevlig kväll kan jag lova, men det var kallt som f*n när vi skulle gå hem på kvällen...
Nästan fjorton minus grader, men hem kom vi och somnade till Kung Fu Panda^^

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Malin

super fin blogg :)

2010-02-02 @ 09:16:13
URL: http://manobo.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Åh vad fina (: Alltså berolockerna. man kan inte kommentera det inlägget (prova att gå in på inlägget och tryck på publicera igen, så ska det nog gå, hihi)

2010-02-02 @ 10:06:27
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Lina K

Verkar ha varit en kul fest och vilka fina cupcakes! Säkert jättemumsiga! =)

2010-02-05 @ 11:54:53
URL: http://eimk.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0