Godmorgon på er alla!

Godmorgon alla!

Torsdag idag, vilket gör att det bara är en dag kvar till helgen! Längtar längtar längtar!

Igår hade vi jättekul på kören, vi var inte så många, men det var kul att sjunga igen! Mitt under alltihop började det snöa, och det snöade fortfarande lite när vi gick hem, men hade slutat helt innan vi var hemkomna...
Var fruktansvärt trött, så redan innan tio låg jag i sängen, och kanske kvart över tio släckte jag TV och lampor och la mig för att sova!
Vissa kvällar är jag tröttare än andra, och igår var en sådan kväll... VIlle egentligen sitta uppe och pyssla, men får spara mig tills imorgon...
Eller tydligen ska vi pyssla på KU ikväll om den info stämmer, så då blir det ändå okej, men jag vill ju jobba med fimolera, men det får bli mitt fredagsnöje framför Let´s Dance!

Som sagt idag efter jobb ska jag traska mig bort till dansen, och be till en högre makt att jag inte halkar och sätter mig på rumpan i snön eller att mina skor börjar läcka in...
Kan bli svårt, men håller tummarna!
Efter dansen blir det som sagt KU, och förhoppningsvis ska vi stöpa ljus... Har aldrig gjort det så det hade varit jättekul!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0