It would be fun!

God morgon alla fina!

Jag har blivit uttagen till en veckans blogg-tävling hos Zaibi. Jag ligger som blogg nr.4, så ni får jättegärna gå in och rösta på mig!


Det skulle vara jättekul!

I övrigt är det en helt vanlig tisdag, dock full med snö! Snöade hela kvällen igår, så det kom en hel del nysnö... Och det är riktigt fint, den enda nackdelen är att det blåser kalla vindar som går rätt igenom jackor och skor... Så man blir ganska kall!

Men jag är glad att vi har snö, för då följer vi faktiskt årstiderna, så för mig kan det ligga fram i mars... Men det är jag väl ganska ensam om.

Idag ska jag dansa om allt går som planerat, och det bör det göra, men vem vet?

Vad ska du göra idag?

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0