Nu har de fått sin välförtjänta gu

45d0f9b249009822cd7fed50cef9b7f6.png

Nu har de fått sin välförtjänta guldmedalj!
Under några spännande timmar har vi suttit och tittat på curling, och visst tappade vi modet ett par gånger när Kanada spelade bättre...
Men den sista stenen! Wow! En extra omgång och Sverige lyckas!
Det var helt klart värt att sitta och vara lite kissnödig den sista halvtimmen!
Grattis Sveriges damcurlinglag! Grymt jobbat!
Glädjebild från prisutdelningen!
Nu måste jag sova, efter att nästan varit vaken ett dygn... Men jag somnar lycklig bredvid min sovande pojkvän!
Puss och kram
Therese


Kommentarer
Postat av: Kicki

God förmiddag :)

Hur mår du idag?

2010-02-27 @ 11:58:25
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: frida johansson

jag ska sjunga på min kusins dop nästa söndag & jag har hittat en låt,

men nu vill jag veta vad ni tycker om låten.

kanske ni har någon idé på någon annan låt också.

skulle vara otroligt snällt om ni ville hjälpa mig :)

2010-02-27 @ 12:22:41
URL: http://linneaklein.blogg.se/
Postat av: karin

åh vad roligt! :D Min bror satt också bänkad under hela tiden,nu i middags. Har aldrig sätt min familj så inne i något som dom är i os:et :P

Haha.

Kram!

Hoppas du kryar på dig <3

2010-02-27 @ 16:27:58
URL: http://beliveinme.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0