Nytt snökaos igen?

Enligt väderkanalen, ska det komma mycket snö idag...
Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta...
Visst tycker jag om snö och så, men mer snökaos vet i sjutton...
Enligt dem ska snön komma vid två, och precis när jag kollade ut kom det lite flingor...
Sedan vet man ju inte hur länge det snöar, de ändrar ju sina uppgifter hela tiden...
Men det jag nog egentligen tycker är värst är om det kommer mycket snö, och sedan typ imorgon börjar det töa, och sedan fryser det...
Det kommer att bli rena ramma skridskobanan, och det är jag inte alls sugen på...
Tycker det är tillräckligt jobbigt att pulsa i snö...
Fast egentligen kvittar det nog vad jag själv tycker, vädret kommer ändå inte lyssna...
Kommer det snö så kommer det snö, och det är inte så mycket vi kan göra åt det, mer än att foga oss och acceptera den bistra sanningen...

Kan någon förklara varför jag har tygskor?

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: sandra

Det är toppenbra, vad händer idag då?

Krm

2010-02-18 @ 14:12:46
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Haha, helt galet mycket snö! ♥

2010-02-19 @ 12:42:09
URL: http://www.kakhusets.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0