Röd och torr näsa

Det finns en stor enrom bieffekt av att vara förkyld, och behöva torka och snyta näsan hela tiden...
Näsvingarna blir extremt torra och röda, och börjar fjälla...
Denna fasen har jag nu gått in i, och det är inte vackert...
Därfär kurerade jag mig redan igår kväll genom att smörja in hela näsan med min ansiktskräm, så att den var helt vit!
Kan ju säga att den var mycket bättre när all salva sjunkit in i huden! Visst fortfarande torr, men ändå mycket mjukare och inte alls lika röd!
Såg nog bara jäkligt kul ut igår... Istället för en röd clownnäsa hade jag en vit...
Äsch, huvudsaken för mig är att det hjälper! Ska köra en dunderkur ikväll igen!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Nina

jag tror jag skrev under "bloggdesign". Så du kanske inte såg den kommentaren...men vill du hjälpa mig? du får fria tyglar!:)

2010-02-12 @ 10:38:47
URL: http://ninalennmark.blogg.se/
Postat av: Nina

Okej..konstigt..ja ja...

Okej då ställer jag mig i kö. Skickar ett mail om några veckor:)

2010-02-12 @ 10:56:28
URL: http://ninalennmark.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0