Ser ni vad jag ser?

0-417245a802463a6908b2a0298d8e2f98.png

Ser ni vad jag ser?

Jag vet om att det inte är någon höjdar kvalite, men jag tror att ni kan se hur härligt solen lyser!
Man kan riktigt se hur snön har smält nu de två senaste dagarna, och alla som varit ute säger att det är underbart, så ska se om inte jag också kan få komma ut medans fortfarande är underbart vackert!
Man kan till och med höra hur det droppar på fönsterblecket.
Imorse hörde jag till och med fåglar som sjöng, och det kändes som en evighet sedan, så det måste väl vara ett gott vårtecken?

Tyvärr ser jag mörkare moln längre bort, så solen blir väl inte långvarig...

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Michaela Snöborgs

Ja det är ju iofs lite spännande att se, haha!



Såå härligt att våren närmar sig! :D

2010-02-26 @ 13:05:04
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0