Wednesday

God morgon alla underbara fina!
Onsdag idag, vilket betyder att halva vardgasveckan gått, och det är väl nice. Onsdagen är ju även kallad Lillördagen, och det tänker jag ta tillvara på idag, för att känna att det snart är helg igen!

Igår började jag ju dansa i en ny dansgrupp, och jag kan bara säga att det var lite nervöst...
Jag har dansat inom samma förening i flera år, men nu dansade min nya grupp på ett annat ställe, så jag visste inte riktigt var det var eller vilka som skulle gå i gruppen...
Hittade i alla fall dit, låg precis bredvid gamla skolan. Möte faktiskt en gammal klasskompis där som skulle gå och se musikalen. Alltid kul att träffa dem!
I alla fall, väl på plats i danssalen och när vi väl började dansa insåg jag att jag inte var efter fast jag inte var där förra veckan då jag var sjuk...
Kändes super skönt att hänga med utan några större problem, och inte behöva känna mig helt dum i huvudet...
Efter en timmes dans, traskade jag över till Heleneholm, och satte mig utanför teatersalarna för att vänta på syster och pojkvännen, så att vi skulle åka hem tillsammans.
Blev så glad när jag lämnade dansen för det snöade så stilla och fint, så det var helt underbart att gå ute!
När föreställning väl var slut, åkte vi hem, jag snabbduschade på fem minuter, och sedan såg vi på House. Tisdagens höjdpunkt!
När mamma och pappa kom hem från ett föräldramöte, blev det semlor, och det var riktigt gott måste jag säga!

Men idag blir det inga semlor utan kör istället... Tyvärr kan inter systrami komma, men det ska nog gå bra ändå!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: marcus

lillördag kallas det nog för att man går ut iofs.. som om det vore lördag.. inte för att man sitter hemma och glufsar i sig semlor och kollar dålig tv..

2010-02-17 @ 09:24:03


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0