Vilken konstellation! Systerami ty

0-55f33cb5e093ec404872ae4afde188af.png

Vilken konstellation!
Systerami tyckte mina ananasskalkar, min använda servett och min muffinsform liknade något konstverk... Skumt sa jag!
Kom hem för en stund sedan, efter att ha sett systrami och hennes klass ha premiär. Mycket duktiga!
Efter föreställningen fick hon en liten nalle och en liten söt krukväxt, som jag och mamma valt ut!
Nu blir det skidor och sedan väntar sängen!
Puss och kram
Therese
Jag undrar om jag verkligen tål ananas... Tycker det sticker och kliar lite i ansiktet... Äsch, jag andas fortfarande utan problem!
Sov gott!


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0