Behöver inte fundera längre...

Jag behöver inte längre fundera på om jag håller på att få en ny visdomstand eller inte... Jag vet svaret nu...
Jo, tyvärr håller den på att gräva sig ner genom tandköttet, och det är ingen trevlig upplevelse!
Det gör fruktansvärt ont att tugga om maten hamnar fel i munnen! Tugga på vänster sida känns inte som ett alternativ för tillfället...
Nu kan man förstå varför bebisar bli gnälliga när de får sina första tänder... Det gör ju svinont! Visst de behöver inte tugga riktigt, men det känns ju ändå!
Tur att man inte minns kanske...
Undviker i alla fall vänstersidan nu efter en liten incident vid lunchen... Jag säger bara så här... Vattenkastanjer är hårda, och det krävs lite kraft för att bita sönder dem, men när de flyttar sig... Ajajaj!
En erfarenhet rikare!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Neha

Det gör galet ont

2010-01-29 @ 18:43:39
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: college essay editing

Oh it is awful when there is a problem with the wisdom tooth!



Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0