Lite fakta om mig själv^^

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Nä=)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Helt klart!

Hur många har du varit kär i? ungefär 4 tror jag...

Är du kär just nu? Om jag är kär? Jag är kär upp över öronen!

- Tio frågor om dig själv
Namn? Therese

När fyller du år? 25 juni

Några piercingar? fyra hål i öronen

Vad har du på dig just nu? leggins och en klänning

Vilken årstid är bäst? Alla!

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? En lugn morgon, med lite sovmorgon, tid för en mysig frukost, tid att välja kläder, fixa håret och sminket, och slippa stressa för att komma i tid till jobb...

Vad tycker du mest om hos dig själv? Min kreativasida...
Vad är du bra på? Att komma på nya ideér

Vem älskar du mest på denna jorden Min familj, mina vänner, helt enkelt de som står mig nära!

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Det är ju mysigare att sova tillsammans med någon...

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Undrar om egentligen någon gör det, men de närmaste vet det mesta... Tror inte ens jag vet allt om mig själv, och då kan ju ingen annan göra det heller...

Vem är den roligaste av dina vänner? Roligaste? Alla mina vänner är roliga fast på olika sätt!

Vem är snyggast av dina vänner? De är snygga precis som de är och för att de är sig själva!

Vem är mest partyprisse? Tror nog det blir Louise^^

Vem är den du helst har filmkväll med? Filmkväll vill man väl ha med alla!

Vem av dina vänner är mest "evil"? Jag vet att hon kommer slå mig, men... Hanna^^

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? Jobbat

Vad ska du göra nu? När jag kommer hem ska jag kanske pyssla lite, blogga eller fixa en design...

Vad har du ätit idag? En macka med ost, köttfärslimpa med potatis och sås, och sedan blir det kvällsmat också...

Har du duschat idag? Nöpp

Är du trött nu? Ganska

Vad händer i morgon ? Jobb igen...

Går du i skolan? Nä, men börjar igen i augusti!

Har du varit i skolan idag? Nä, eftersom jag varit på jobb!

- Annat
Hur mår du just nu? Ganska bra, men hungrig=)

Har du piercat dig? Ja, men inte själv

Är du hungrig nu? JA!

Vad är klockan nu just nu? - Kolla själv..?

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se...

- Telefon/mobil
Vem ringde dig senast? Mamma

Vem ringde du senast? - Pappa

Vem sms:a till dig senast? Älskling

Vem sms:a du till senast? Älskling


- Övrigt
Gillar du punk? Njä, inte supermycket^^

Har du sminkat dig idag? Ja, för en gångsskull! Ni som känner mig, vet att det hör till ovanligheterne, men det har att göra med vad jag gjorde i helgen!

- Musik
Lyssnar du på musik just nu? Ja, RIX FM

Vilket är ditt favoritband/artist? Lady Gaga, Beyonce, Rihanna, KENT m.fl är ju bra... Har inga direkta favoriter...
Vad gillar du för musik? Det mesta!

- Kläder
Har du fler än 4 linnen? Eh, ja!

Har du fler än 3 jeans? Den sorliga sanningen är jupp!

Har du fler än 5 tröjor? Oh ja, borde verkligen sortera ut!

- Smink och hår
Använder du mascara? Ja, idag, men vem vet imorgon?

Använder du wax? Nöpp

Använder du ögonskugga? Ibland, men inte särskilt ofta...

Använder du kajal? Idag, men annars när jag sminkar mig, brukar det vara en klassiker...

Använder du hårspray? Väldigt sällan!

Använder du volymspray? Nöpp

Andänder du mousse? Sällan

Använder du deodorant? Every Day

Använder du skinspray? Vad är det?

Använder du parfym? Ibalnd, men jag har många, så borde använda mer!

Använder du läppglans/läppstift? Ibland, men idag blev det lypsyl

Använder du brunkräm? Aldrig! Åtminstone inte i ansiktet, och har typ använt lotion med lite pigment en gång

Använder du rouge? Ibland... Använder jag mascara har jag rouge...

Plattar/lockar du håret varje dag? Nä, mitt hår är spikrakt i alla fall, och locka det tar för lång tid att göra varje dag, och det sliter ju galet mycket på håret!

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nä, gör det nästan aldrig...

- Kärlek
Är du kär just nu? Verkligen!

Har du haft sex denna vecka? Behöver ni veta det?

Har du kysst någon denna vecka? Nä, det är måndag, och sist jag pussade på älskling var igår kväll...

Har du ett förhållande? Mmm=D

Är du romantisk? Försöker ibland, men tror älskling lyckas bättre!

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nä

Vad hette din första flickvän/pojkvän? Henrik på dagis, men vi var nog inte ihop egentligen så Rasmus är nog det mest sanningsenliga...

Hur länge höll det?  Typ 1½ år, och vi var bara 11 när vi blev tillsammans^^ De ni^^

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Trivs super med min älskling, så skulle inte vilja byta!

Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nä

Vem sov du senast bredvid? Richard, eller ska man räkna nallen, som satt på sängkanten i natt?

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Mina fina älskling!

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Nöpp

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Tror mamma var arton typ och pappa sjutton...

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nä!

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Beror på vad man menar med !min kärleks namn", mina barns namn skulle jag, men kanske inte partnerns... Jag vill alltid vara tillsammans med älakling, men man vet aldrig, och skulle jag tatuera mig skulle det bli en älva!

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Det som han/hon passar i så klart! Gillar man själv det man har på sig, så blir det ju snyggt på en!

 


Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: tack så jättemycket!

2010-01-11 @ 15:16:26
URL: http://ithoughtiwas.blogg.se/
Postat av: Tobias

Jävlar, gud vad jobbigt :O

2010-01-11 @ 15:19:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Precis, längtar efter sommaren då? ;D

2010-01-11 @ 15:22:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Precis ;) jag längtar jättemycket till sommaren!

2010-01-11 @ 15:30:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

inte dåligt med frågor =)

2010-01-11 @ 15:31:54
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Tobias

Var bor du? Här har vi typ hur mycket snö som helst :P

2010-01-11 @ 15:36:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt idag?

fiin blogg!

kram

2010-01-11 @ 15:36:45
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg du har! :)

2010-01-11 @ 15:53:02
URL: http://byeeem.blogg.se/
Postat av: Tobias

Där ser man, men ni fick snö på julafton i alla fall :D

2010-01-11 @ 16:12:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hehe okej :)



tack, ska ge allt!

2010-01-11 @ 16:25:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0