Ett "riktigt" morgoninlägg...

Så, nu tänkte jag skriva ett "riktigt", mer sammanhängande inlägg till alla er som är intresserade.
Onsdag idag, och det snöra över Malmö, även om det åtminstone för tillfället är uppehåll...
Idag börjar kören igen, och det ska bli kul, men får eventuellt gå själv... Systrami har lyckats dra på sig något halsont, så får se hur det utvecklar sig under dagen...

Igår hämtade älskling mig på jobb, och vi åkte till Panduro på Nygatan. Hittade det mesta som jag ville, och dyrt blev det... Jag förstår aldrig det!
Man handlar typ fem små grejor och ändå kostar det över 200 kr...
Blir inte klocka på det, men det är kanske inte heller mening...
Sedan åkte vi till OBS, för att fixa lite inför lördag, och sedan begav vi oss till IKEA för att bara kolla runt lite...
Sedan var det hem och panika... Skulle jättegärna berätta, men vet att personen i fråga läser  bloggen, så vill inte avslöja något...
Kan i alla fall säga att det blev mycket letande och en sen kväll för mig, och ikväll skulle jag behövt fortsätta, men hinner nog inte eftersom kören...
Men kommer säkert hinna...
Ska börja planera ordentligt ikväll i alla fall, så att det blir bra i slutänden...
Men jag lovar en sak och det är att ni ska få se resultatet när allt är över!

Tyckte lite synd om min pojke igår, som fick sitta och bara hänga med i mina tvära svängar, men det är tur att han är förstående och van vid mig, och hur knäpp jag kan vara ibland...
Ska även försöka hinna göra fler fimoberlocker i veckan, men presenten står i fokus för tillfället, så att den blir perfekt!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: lina

okej trevligt, händer i helgen då ? ;)

2010-01-27 @ 15:59:08
URL: http://rlina.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0