Födelsedagskort.

0-66d2a5808616b9635b7565fb6ffb44fe.png

Födelsedagskort.
Är på kalas idag hos min farmor och farfar, skulle egentligen varit hos Richards kusiner också, men det krockade så istället gjorde jag varsitt kort till dem.De är nämligen tvillingar.
Här ser ni en bild på ett av korten, det andra kortet var i lila med en blå blomma och rosett. Blev jättesött, och jag blev nöjd!
Ska kanske pyssla lite imorgon, är riktigt sugen på det!
I övrigt har det varit en lugn dag, bara städat lite och så...
Puss och kram
Therese


Kommentarer
Postat av: simone

Så vackert :) Hoppas ni har det mysigt!

2010-01-23 @ 22:31:30
URL: http://fattybom.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0