Harrys ikväll med jobb!

Hej alla fina där ute!
Idag är det tisdag, och jag började faktiskt dagen med typ trettio minuters sovmorgon! Kanske inte direkt sovmorgon, för gick ändå upp kvart över sex, men jämfört med igår när klockan ringde kvart i sex, så var det här rena lyxen!
Hade dock lite svårt att bestämma mig för vad jag skulle ha på mig... Vi ska nämligen ut och äta med jobb på Harrys på Södergatan i kväll, för att typ avtacka de som har bytat jobb inom förvaltningen, där bland annat mamma ingår.
Ska bli mysigt, och lite kul, för älskling och jag har länge pratat om att gå på Harrys, men det har liksom inte blivit av, och nu ska jag dit ikväll.
Körde på ett säkert kort i alla fall, tog min svartvita klänning, och lite färgglada smycken, så känner mig vardagsfin i alla fall!

Igår kväll efter att jag hämtat mamma på jobb, åkte i hem och fixade maten, och sedan följde jag med ut och lämnade syrran på badet. Ville nämligen inom på OBS, för att se om H&M hade en kjol som jag tittat på... Givetvis hade de inte det, så lite halvmisslyckad runda, även om det var skönt att komma ut!
Väl hemma, började jag pila med Ipoden igen, försökte nämligen få igång den i datorn i söndags, men Itunes och datorn vägrade hitta den, men igår fanns den, och jag kunde äntligen lägga över lite ny musik och plocka bort lite gammal.
Hade velat radera mycket mer, men hade verkligen behövt ha gott om tid för att hinna plocka bort kanske 3000 låtar... Vill ju lyssna på dem, så att man inte kastar bort någon superbra låt som man bara inte visste om...
Så det får bli ett projekt i framtiden!
Sedan kollade mamma och jag på Halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda och Idrottsgalan. Mysigt, och sedan letade jag mig in på rummet, och släckte TV:n vid elva efter Tough Love eller vad det heter, för att få sova mer än sex timmar...

Detta resulterade i att jag är ganska pigg idag!

Men men, that´s life!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Huyen

det är alltid skön med sovmoron :)



jag får alltid ångest ifall min itunes lista ligger i kaos XD men har inte hunnit fixat snyggt den länge



svara gärna på dagens fråga ;)

2010-01-19 @ 12:03:54
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0