Måndag

God morgon alla fina!
Måndag idag igen, och ännu en ny vecka börjar. Har haft en skön helg med lite kalas och en hel del pyssel! Skulle kunna pyssla jämnt, så ska se om jag orkar mer ikväll... Skulle vilja göra fler saker i fimolera, som ni såg i ett tidigare inlägg...

Idag ska jag bara jobba, och sedan blir det att åka hem och vila... Börjar känna mig hängig... Mamma mådde inte bra igår, och nu har min näsa börjat rinna och huvudet känns tungt...
Har inte tid, men det bryr väl inte kroppen sig om...

Äsch, solen skiner i alla fall därute, så det är i alla fall något positivt!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0