Namnhalsbandstävling hos Foki

Hej och godmorgon alla underbara!

Var inne på Fokis blogg nu på morgonen och såg at hon tävlar ut ett fint namnhalsband från Betties Galleria.
Personligt Namnhalsband i Silver eller Guld - Modell: Mia
Jag skulle i alla fall välja att skriva mitt namn samt min pojkväns.
Dessutom kan man välja om man vill ha det i silver eller guldpläterat, jag skulle välja silver, känns fräscht året om!

Så klicka in hos Foki för att tävla!

Ni har till på fredag på er!

Puss och kram

Therese

Bilden är lånad från Betties Galleria


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0