Tisdag, och det snöar

God morgon alla fina där ute!
Jättekul att starta upp bloggen, och se alla fina kommentarer! En bra start!

Idag är det tisdag, och vet ni vad?
Det snöar i Malmö!
Jag blev jätteglad när jag upptäckte det, för jag har verkligen velat ha mer snö, sedan den förra smälte bort efter jul!
Men nu kommer det lite igen, inte alls som innan jul, men ändå!

Var skittrött igår när jag kom hem, och det jag gjorde var att äta, fixa lite på datorn och se på TV, verkligen en slappekväll!
Behövde det kände jag efter över tio timmars jobb...

Idag får vi se hur länge vi jobbar, eventuellt får jag köra hem själv efter jobb om mamma ska träna, annars åker vi hem tillsammans, och då ska jag antagligen träffa älskling.
Skulle egentligen vilja åka till Panduro, men tror nog klockan kommer att bli för mycket innan vi lämnar jobb i vilket fall.

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jo det är bra :D ska vara med syster idag. vad ska du göra?

2010-01-12 @ 10:22:06
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: jennie

sv: grejt!

allt är fint här, lite morgontrött, men ändå!

händer anars?

kram

2010-01-12 @ 12:05:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nice ;) här i Stockholm behöver vi ingen mer snö :D

2010-01-12 @ 12:33:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0