Why? Var inte den gamla bra nog?!

Känns sjukt segt att blogg.se inte fungerar!
Det var faktiskt inte länge sedan de fixade med layouten, och varje gång klyddar det till sig...
Nu kan man i alla fall skriva inlägg, men knappt svara på kommentarer eller skriva på andra bloggars kommentarer...
Tyckte den föra layouten var helt okej... Visst finns det en poäng att ha utkasten bredvid i en separat spalt, men att se de senaste fem kommenterade inläggen tycker jag är jäkligt onödigt!
Där vill man ju se vilka inlägg man nyligen skrivit, samt om någon kommenterat... Precis som innan...
Tycker inte att förändring blivit direkt till det bättre...
Kanske skulle funderat mer på vad man vill se när man loggar in på sin blogg...
Jag vill se mina senaste inlägg varvat med kommentarer som ramlat in, sedan tycker jag att spalten med utkast är skitsmart!
Man slipper sitta och leta, bland flera hundra inlägg för att hitta dem, men annars...
Nä, den gamla layouten var bättre...
Hoppas bara de blir klara med det här problemmet, så att det fungerar som vanligt igen!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: N I L M A

ska gå in och kika på det nya!



sv: nee bara tänkte eftersom jag aldrig har betalat för tandläkaren och gör inte ens det nu. jag börjar betala nästa år och jag är 89:a!

2010-01-28 @ 13:08:09
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

det vanliga här, jobb o sova är allt jag gör när jag är "sjuk". Hos dig då?

2010-01-28 @ 13:26:28
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: simone

Den nya är skitbra ju, bättre navigering när man arbetar mycket med bloggen :)

2010-01-28 @ 19:16:56
URL: http://fattybom.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0