Efter regn kommer solsken

God morgon alla fina!
Tisdag idag, och nu kommer det välbehövliga regnet som får luften att lätta! De har gått ut med en klass 1-varning för Skåne, så tydligen ska det komma rejält med åska, men än så länge har jag bara hört ett litet muller... Men det regnar i alla fall och det är redan svalare!

Igår var det riktigt kvavt och varmt, så när jag kom ut i stugan hoppade jag in i duschen, men kan inte säga att det gjorde så stor nytta... var ju lika varm när jag kom ut igen... Men kändes ändå lite fräschare!
Sedan satte jag mig med datorn i knäet, och laddade över massor av bilder till min hårddisk från datorn, och den blev betydligt snabbare!
Kanske inte så konstigt med tanke på att jag laddade över nästan 30 Gb...
Sedan fixade jag det sista med en smyckesbeställning som jag hållit på med... På grund av värmen har lacket haft svårt att torka, men idag hoppas jag att det fixar sig!

Ja, idag ska jag hämta ut mitt paket på posten! Beställde lite saker från tårtdecor.se förra veckan till mitt cupcakes fixande, och tydligen kom avin förra veckan, men det glömde mamma berätta, men idag ska det hämtas ut!
Jag hoppas att sakerna är som jag tänkt mig, men det tror jag nog! Sedan funderade jag på om jag skulle baka lite, men får se vad jag orkar... Har fruktansvärt ont i min axel, så är ganska trött hela tiden... Och humöret går upp och ner...
Men efter regn kommer solsken, så det löser sig nog!

Vad ska du hitta på idag?

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: claudia

så bra! :D

2010-07-13 @ 09:31:45
URL: http://qlaudiia.blogg.se/
Postat av: Linnea

Godmorgon, sovit gott :D ?<3

2010-07-13 @ 10:14:49
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: Moster Tess

Jaha, va kul! Kan du någon tyska?

2010-07-13 @ 10:17:27
URL: http://mostertess.blogg.se/
Postat av: Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Idag är jag hemma från jobbet och hostar. Inte kul, men jag är inte sjuk i övrigt utan hostar bara så mycket att jag t om spydde imorse. :S Men jag ska nog ner på stan en sväng sen...måste till apoteket.

2010-07-13 @ 10:21:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet
Postat av: Linnea

SV: Bara bra ;D<3

Händer idag :D ?

2010-07-13 @ 10:21:24
URL: http://quiza.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0