Fika och kanske lite städning

God morgon alla fina bloggläsare!

Halva veckan har gått, och jag är redan fruktansvärt trött! Jag känner verkligen en enorm skillnad på hur vädret är på morgonen och hur pigg jag är...
Skiner solen vaknar jag oftast pigg och utvilad, är det mulligt och mörkt, vaknar jag trött och hängig...
känns lagom värdelöst, speciellt när man börjat vänja sig vid att vakna pigg och utvilad...
Jag hoppas verkligen att vädret jobbar upp sig, annars kommer jag knappt kunna ta mig ur sängen på fredag...

I alla fall, igår var det tisdag och en av mina kusiner tog studenten! Vädret blev faktiskt bättre mot kvällen, så när vi satt där och firade honom tittade faktiskt solen fram och det blev ganska varmt!
De som tog studenten igår hade verkligen turen på sin sida, med tanke på hur vädret var i måndags...!
Nu är det bara en student kvar för mig i år, sedan dröjer det ett helt år innan det är min syster som ska firas... Shiet man börjar bli gammal!

Men idag är det onsdag, och det enda som jag ska göra idag är att ta en fika med en gammal klasskompis. Vi ska träffas på Entré och sedan får vi se om det blir en bit mat, eller en "vanlig" fika... Trevligt ska det i alla fall bli!
Sedan får vi se vad jag orkar när jag kommer hem... Borde verkligen köra en storstädning i min skåp... Finns mycket skit där, som bara skulle kunna kastas, men när jag väl står med sakerna i handen och ska lägga ner dem i soppåsen tar det emot av alla minnen, men jag kan i alla fall försöka få lite ordning och reda... Men kanske inte ikvälll... Vi får helt enkelt se!

Vad ska du hitta på idag?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag håller på att förbereda mig inför den sista "klassfikan" innan vi skiljs åt ;)



Är allt bra med dej? :)

2010-06-09 @ 09:03:29
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: LIENE

Tack:)



Gott med fika!

2010-06-09 @ 09:08:07
URL: http://finestlight.se/liene
Postat av: Sara

sv: idag hittar jag inte på så mycket, ska åka till pojkvännen bara :) själv? kram.

2010-06-09 @ 10:23:13
URL: http://saraisakssoon.blogg.se/
Postat av: Plutten

Håller med dej om vädret! Jag är så styrd av vädret ibland att det nästan är jobbigt! Regn kan förstöra en hel arbetsdag....sjukt det där!

2010-06-10 @ 01:00:28
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0