It´s been a long day!

Been a long day today!
Haft fullt upp hela tiden, men vad kan man förvänta sig när man ska fylla tjugo på fredag och ha kalas? Då blir det mycket som måste fixas!
Idag var vi först hemma om i stan och hämtade min klänning som jag tänker ha på mig, champange, cider, öl, vodka m.m, skålar, bestick och dylikt...
Sedan bar det av till systemet där vi gandlade lite vin och cider, sedan till OBS där mamma köpte nya sandaler och bjöd på glass!
Därefter till ÖB där vi köpte läsk och lite plastglas, sedan in på ICA Maxi för att handla det mesta av maten, ut i stugan och lasta av allt, ta en snabb fika och åka till Blomsterlandet för att leta kruka, hittade inget mer än fem blommor, så åkte till Hornbach och köpte där.
Ut i stugan igen för att plantera och sedan rensa ogräs i hela trädgården samt plantera om lite blommor.
Efter det blev det middag!

Extra gott att äta när man gjort riktigt mycket under dagen och verkligen hunnit blli riktigt hungrig! Och att sedan få jordgubbar och glass till efterrätt blev ju pricken över i:et!

Imorgon ska det sista inhandlas, och tält ska resas, bord och stolar tvättas och allt ska ställas i ordning! Kommer att bli en lång dag, men det är det värt!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: linda

förstår det :) Kollar film, sj? kram

2010-06-24 @ 01:11:43
URL: http://breccan.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0