Let me sleep!

God morgon alla glada!

Jag är vaken, men pigg är en annan sak idag!
Gick och la mig vid halv elva igår kväll, och somnade kanske vid kvart i elva elva. Efter en liten stund kommer syster och pappa ut, och ska börja koppla in den lilla DVD:n i väggen, men blir ovänner för att det är lite trångt att få ner händerna vid uttaget.
Jag vaknar, och ber dem att vara lite tystare. Då upptäcker syster en spindel, och vi måste flytta ut sängen en bit så att pappa kan ta den. Sedan lägger jag mig ner igen, och de får även in DVD:n...
Frid och fröjd?
Nope, pappa hinner bara gå, så upptäcker syster en långben på väggen, och då frågar hon om det finns en tidning där ute så att hon kan slå ihjäl den. Jag ger henne tidningen, och försöker slå ihjäl den men missar, tidningen går i sönder samt lämnar färgtryck på den nymålade väggen, och hon skriker till för att långbenen börjar flyga...
Hon hoppar upp i sängen, ringer in till stugan och ber mamma att skicka ut pappa...
Pappa kommer, slår ihjäl långbenen och blir lite irriterad eftersom målningen blivit förstörd...
Så lägger lugnet sig. Sänglampan släcks, men tänds igen, sedan släcks den och jag hinner somna om för typ tredje gången...
Sedan tänds den igen, och jag vaknar och frågar vad f*n hon sysslar med och då har hon en myra i sängen!
När den är död släcks lampan, men snart tänds mobillampan...
Tror inte att jag fick somna förrens klockan var halv två... Inte jättekonstigt att jagär trött idag... Det var till och med så att jag funderade på att gå ut och lägga mig i hängmattan mitt i natten när det aldrig blev lugnt i stugan...
Men jag säger bara en sak! Får jag inte sova i natt, blir det krig!!!

I alla fall var ju och dansade igår, och det var verkligen jättekul!
Första dansen var klassisk balett för nybörjare, och det var verkligen nybörjare, men alltid bra att fräscha upp tekniken!
Det var jobbigt, och mina tår och vader krampade nästan konstant!
Sedan var det modern jazz, älskar verkligen det! Dansade det på skolan i gymnasiet, och att få dansa det igen var helt underbart!
Att vi dessutom fick dansa till låten Fireflies, gjorde det ju bara bättre!
Sist dansade jag street, och det var svettigt och ganska svåra steg, eller mer det här att spänna och slappna av i rätt sekund för att det ska se bra ut!
Men jag hade kul, och jag trodde faktiskt att jag skulle ha galen träningsvärk idag, men ingenting. lite stel i musklerna men inte mer, så det kommer bli kul att dansa idag också!

Vad ska du hitta på idag?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Jonnie

nje de blir stranden idag oxså : ) va ska du hitta på då:)?

2010-06-29 @ 09:45:49
URL: http://www.Alwaysfabulous.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0