Nu har det dragit igång på riktigt!

Nu börjar det stundande bröllopet närma sig rejält!
En del av gästerna har redan börja anlända till Storkyrkan i Stockholm, och man kan bara avguda de vackra klänningarna som alla damerna bär!

Och är Victoria lika vacker som hon var igår, med en lika vacker klänningen, så är bröllopet redan i hamn! För igår verkligen strålade hon bredvid Daniel!

Hade jag kunnat hade jag gärna varit en av de som sitter runt om i Stockholm och kommer att få se Victoria och Daniel när de åker i kortégen!
Men nu sitter jag här hemma i soffan, och kommer att följa hela bröllopet, vigseln, kortégen och festen!
Sådant här händer inte ofta, och därför gäller det att verkligen njuta av det när det händer!
Så vi ska äta lite extra gott, och till efterrätt blir det svenska jordgubbar och ett gott dessertvin till!

Puss och kram

Therese

Bild lånad från www.kvp.se

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jo det är skönt att bara vara :)



Vad ska du annars hitta på i helgen?

2010-06-19 @ 15:11:34
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Kicki

Men sånt är ju bra.. är det någon spec, ni har sett på?

2010-06-19 @ 15:16:33
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

så fina :D

2010-06-21 @ 01:58:44
URL: http://penajs.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0