Sommarhelg

God morgon ni underbara!

Helgen har varit helt underbar! Vädret har varit toppen, fått sola en del(utan att bränna mig!), ätit glass och tårta, firat student, och bara haft det galet bra!
Sådana här helger borde det bli varje gång det blir helg!
Har faktiskt fått lite färg och känner mig sjukt fräsch! Toppen!

Ja, helgen började ju på fredagen med att syster hittade klänningen som jag letat efter, och den passade! Lite stor, men den passade och jag kunde ha den på mig! Så jag tog mig till hansa, provade klänningen, köpte den och tog mig hem. Fick stressa som en galning för att bli klar innan jag skulle bli hämtad och få skjuts till Jensens utspark vid Kungsparken.
Hann dit, och kände mig toppen fin, hade kameran i högsta hugg och fotograferade för fullt! Man måste ju föreviga en student!
Åt god mat, och umgicks med trevligt folk hela kvällen, och somnade gott på kudden när de sista gästerna gått!
vaknade vid lunch dagen efter, åt frukost och landade i solen i topp och shorts. Handlade glass, åt rester och bara njöt!
På söndagen blev det mer sol, lite planterande av blommor i sommarstugan och mer sol! Helgen avslutades med grillning och massor av mys!

Iag är helgens sol och värme ett minne blott... Regnet öser ner och molnen är grå... kanske inte så kallt, men inte särskilt upplyftande!
Njuter ändå av minnena från helgen ocgh tänker tillbaka på solen och känner mig genast bättre tillmods! Jag tror att sommaren är här!

Vad ska du hitta på idag?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)

2010-06-07 @ 09:38:06
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Det låter som en bra helg det!



Sv: Jo min helg har vart bra :D

2010-06-07 @ 11:15:42
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Eleonoref

Härligt att du hittade klänningen, eller att din syster hittade den! Det lilla man ser så är den jättefin :)

Min helg var toppen, jag och gubben firade 1årig förlovningsdag och hade det mysigt :)

Hur var din helg?

kram

2010-06-07 @ 19:40:03
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: lisa

kolla min blogg är du snäll :)

2010-06-08 @ 16:35:57
URL: http://lisakarlssonnn.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0