A new week has begun!

God morgon alla underbart fian männsikor!

Måndag idag, och som vanligt är man lite helgseg... Förhoppningsvis piggnar man till under dagen, så att man blir normal människa igen!

Min helg har varit skön, har fått sova en hel del, fått ta det lugnt, men ändå fått lite gjort! Sådana helger borde man ha fler av!

Idag vat jag inte riktigt vad som ska hända, ska väl kolla på berlockerna som jag lackade igår kväll, och sedan fixa lite smycken och dylikt, och kanske försöka fixa en sida för dem... Vi får helt enkelt se hur mycket energi jag har!

Idag är det internationella kvinnodagen, så det kommer att komma en fråga om ens tund om vilken din kvinnliga förebild är, så du kan ju börja fundera!
Idag skulle dessutom en av mina barndoms vänner blivit 19 år, men ödet ville något annat...

"Men du ska veta att vi tänker på dig, trots åren som gått... Always in my heart!"

Men men, nu är det måndag morgon, och en ny vecka har fått sin början!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: matilda

Hehe nej inte speciellt :D

2010-03-08 @ 09:27:33
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: ma

Sv: Det har jag haft, hade sportlov innan också så nu känner det jobbigt att vara tillbaka i skolan igen.. dudå? :)

2010-03-08 @ 14:04:16
URL: http://solskensljus.blogg.se/
Postat av: Ann

Hejsan va de svårt att lägga in flikar?



mvh Ann

2010-03-09 @ 19:29:17
URL: http://www.picoflove.blogg,se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0